Tot El Camp

Xavi, a Radarember

2011. október 15. - totelcampblog

Mikor még fiatal voltam és dőre, elkövettem azt a hibát, hogy nem néztem meg minden létező meccset, amelyen Zidane pályára lépett, akár csak egy kezdőrúgás erejéig is. Bár nem szokásunk szimpla YouTube válogatásokat posztolni, most mégis kivételt teszünk empirikus tapasztalatunktól vezérelve. Nem mintha nem tudnák magunktól is, hogy Xavi higgadtabb, mint egy robotpilóta, és egy zuhanásban lévő, motor nélküli teherszállító repülőgép botkormánya mögött, Darth Vader TIE vadászával a seggében is megőrizné a hidegvérét, de ez azért mégis csak zseniális. Csak arra tudunk gyanakodni, hogy Xavi vénái folyékony nitrogénnel lettek feltöltve, másképp aligha fordulhatna elő, hogy mindig, minden körülmények között ura a labdának, és persze a játékhelyzetnek is. Sub-Zero és Robotzsaru kettő az egyben:  jó szórakozást mindenkinek!

Mikor még fiatal voltam és dőre, elkövettem azt a hibát, hogy nem néztem meg minden létező meccset, amelyen Zidane pályára lépett, akár csak egy kezdőrúgás erejéig is. Bár nem szokásunk szimpla YouTube válogatásokat posztolni, most mégis kivételt teszünk empirikus tapasztalatunktól vezérelve. Nem mintha nem tudnák magunktól is, hogy Xavi higgadtabb, mint egy robotpilóta, és egy zuhanásban lévő, motor nélküli teherszállító repülőgép botkormánya mögött, Darth Vader TIE vadászával a seggében is megőrizné a hidegvérét, de ez azért mégis csak zseniális. Csak arra tudunk gyanakodni, hogy Xavi vénái folyékony nitrogénnel lettek feltöltve, másképp aligha fordulhatna elő, hogy mindig, minden körülmények között ura a labdának, és persze a játékhelyzetnek is. Sub-Zero és Robotzsaru kettő az egyben:  jó szórakozást mindenkinek!

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása