Tot El Camp

Crackóvia - El Clásico

2011. december 09. - johneagle001

 

Mivel már szinte csak órák vannak hátra A meccsig, adja magát, hogy mazsolázzunk kicsit a közelmúlt párharcainak Crackóvia változataiból. Barcelona szurkolóként az 5-0 kihagyhatatlan, a 0-2 pedig nem kevés párhuzamot mutat a jelenlegi helyzettel, ezért nem csak feltétlenül vicc.

A jelenetekben a feliratozás inkább műfordítás, mint az eredeti szöveg szigorú magyarra ültetése = a tartalmi lényeg alapvetően ugyanaz maradt, viszont igyekeztem úgy fogalmazni, ahogy ezeket a mondatokat magyarul hallhatnánk. Így például teljesen átírtam egy számunkra érthetetlen spanyol szóviccet, illetve kihagytam a spanyol közéleti személyekre való utalásokat.

 

Mivel már szinte csak órák vannak hátra A meccsig, adja magát, hogy mazsolázzunk kicsit a közelmúlt párharcainak Crackóvia változataiból. Barcelona szurkolóként az 5-0 kihagyhatatlan, a 0-2 pedig nem kevés párhuzamot mutat a jelenlegi helyzettel, ezért nem csak feltétlenül vicc.

A jelenetekben a feliratozás inkább műfordítás, mint az eredeti szöveg szigorú magyarra ültetése = a tartalmi lényeg alapvetően ugyanaz maradt, viszont igyekeztem úgy fogalmazni, ahogy ezeket a mondatokat magyarul hallhatnánk. Így például teljesen átírtam egy számunkra érthetetlen spanyol szóviccet, illetve kihagytam a spanyol közéleti személyekre való utalásokat.

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása