Tot El Camp

Mint két tojás

2012. február 16. - johneagle001

A poszt játékszabályai a létező legegyszerűbbek: összegyűjtöttem a Barcelona több egykori és jelenlegi alakjának hasonmását, az olvasók pedig végignézik és eldönthetik, mennyire találó -, vagy éppen nem - az adott páros.

A lehetőségekhez képest igyekeztem megszűrni a neten fellelhető anyagot, így akik „nagyon nem”, „alig-alig”, esetleg „semmi köze hozzá” minősítést kaptak, eleve itt sincsenek. (Ettől még természetesen akadhat olyan hasonmás, aki jónak számít, csak én nem találtam rá.)

Mindenki után odaírtam, honnan ismerhetjük, de nem azért mert hülyének gondolom az olvasókat, hanem mert több olyan személy is van köztük, akiről a poszt készítése előtt én például nem tudtam, hogy kicsoda.

A poszt játékszabályai a létező legegyszerűbbek: összegyűjtöttem a Barcelona több egykori és jelenlegi alakjának hasonmását, az olvasók pedig végignézik és eldönthetik, mennyire találó -, vagy éppen nem - az adott páros.

A lehetőségekhez képest igyekeztem megszűrni a neten fellelhető anyagot, így akik „nagyon nem”, „alig-alig”, esetleg „semmi köze hozzá” minősítést kaptak, eleve itt sincsenek. (Ettől még természetesen akadhat olyan hasonmás, aki jónak számít, csak én nem találtam rá.)

Mindenki után odaírtam, honnan ismerhetjük, de nem azért mert hülyének gondolom az olvasókat, hanem mert több olyan személy is van köztük, akiről a poszt készítése előtt én például nem tudtam, hogy kicsoda.

Kezdjük máris egy magyar vonatkozású párhuzammal, ahol a szemöldök mindent meghatároz: Xavi és Vona Gábor (magyar politikus, ld. Jobbik)

Íme egy másik, ami jó ideje népszerű, és ha alaposabban megnézzük, nem csak a hajkorona miatt áll meg: Puyol és Balázs Pali (előadóművész, ld. „Se veled, se nélküled”)

Ez nagyjából annyi, hogy van egy orruk, meg kettő fülük, de alaposabban megnézve mégis kicsit többről van szó: Piqué és Liam Hemsworth (színész, ld. Képlet - Spencer)

A párhuzam elsősorban abban merül ki, hogy van szakállpamacska (vagymi?) és borzas hajzat: Villa és Dima Bilan (előadóművész, ld. „Já nocsnoj huligan”)

Az előző bizonytalankodás után elfér ráadásként egy erősebb változat is

Mácho latinos: Valdés és Enrique Iglesias (fizetett tátogó, ld. „Bailamos”)

Kutatgatás közben rájöttem, hogy a színész(t) még legalább másik húsz közismert emberhez hasonlít(ják), mindenki döntse el, ez mennyire korrekt: Stoichkov és Andy Garcia (színész, ld. és nézd gyakran, mert érdemes)

Akinek az előző esetleg nem lett volna kielégítő, íme egy saját gyártmány: Stoichkov és Roberto Carlos

Ebben a szakállon túl is határozottan felfedezhető valami: Oleguer és Adam Goldberg (színész, ld. Ryan közlegény megmentése - Mellish)

Ez szerintem nem annyira ütős, de őt nem lehet kihagyni egy ilyen posztból: Messi és Mitchell Musso (énekes, színész ld. Hannah Montana – Oliver Oken)

Ez elsősorban poén, de nekem tetszik: Ronaldinho és Nesquick nyuszi (ld. Nesquick nyuszi)

A sziluett mindenképpen telitalálat: Maradona és Jorge Garcia (színész, ld. The Lost - Hurley)

Ötletes: Alves és Armin Shimerman (színész, ld. Star Trek: Deep Space Nine - Quark)

Van benne valami: Deco és Doug Robb (énekes, ld. Hoobastank)

Szerintem nagyon ott van: Busquets és Robbie Rotten (magyarul Rosszvér Robi, a „Lazy Town” című gyerekműsorból)

Elhinnéd, hogy a testvére? I.: Fábregas és Zachary Quinto (színész, ld. Star Trek – Mr. Spock)

Elhinnéd, hogy a testvére? II.: Rivaldo és Harry Belafonte (színész, énekes, ld. „Day O”)

Elhinnéd, hogy a testvére? III.: Mascherano és James Reynolds (vagy egy közismert személy, csak én nem tudtam rájönni, ki ez, vagy egyszerűen valakinek a szomszédja és feldobta a netre)

Lehetett volna egy csimpánz is, de inkább ezt választottam: Sandro Rosell és Jon Cryer (színész, ld. Két pasi meg egy kicsi - Alan)

Szerintem az egyik legjobb: Cruyff és Luka Modric

Végére hagyott saját csinálmány I.: Guardiola és André Agassi (na vajon?)

Végére hagyott saját csinálmány II.: Aureli Altimira és Robert Beltran (színész, ld. Star Trek Voyager - Chakotay)

 

Bónuszpálya

Gyűjtögetés közben találtam olyan párosokat is, akik ugyan nem kapcsolódnak a Barcelonához, de egy ilyen témájú posztban kihagyhatatlannak véltem őket.

Andrei Arshavin és egy lajhár (ld. NatGeo, Spektrum, természetes és természetlen élőhelyek)

Iain Dowie és John Matuszak (színész, ld. Kincsvadászok - Sloth)

A legvégére pedig valami, ami nem poén, inkább hátborzongató hasonlóság: Rio Ferdinand és Joseph Goebbels (nem egyértelműen közkedvelt történelmi személy)


Forrás: www.lookalike.com, www.totallylookalike.com, www.origo.hu

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása