Tot El Camp

Hónapértékelő - 2011. október

2011. november 01. - johneagle001

Mindenképpen egy bocsánatkéréssel kell kezdenem azért, mert elmaradt a Mallorca értékelő, ráadásul a mai beharangra se maradt kapacitásom. Még múlt hétfőn jött az agylövésem, hogy kellene készíteni valami hónap összefoglaló anyagot és ki is találtam a módját, de akkor még egyáltalán semmi nem állt rendelkezésemre ehhez az összeállításhoz.

Az elmúlt egy hétben nem unatkoztam: letöltöttem és visszanéztem az októberi meccseket, kiszedtem és összevágtam belőlük a legjobb jeleneteket, hogy végül elkészülhessen ez az anyag. A leírtak már önmagukban nagyon időigényesek, arra viszont nem számítottam, milyen sok technikai jellegű akadályt kell majd legyőznöm, kezdve azzal, hogy gőzöm nem volt, hogy működnek a video-szerkesztő programok, aztán megvívtam a magam harcát a youtube szerzői jogok miatt érthetetlenül letiltott videóival is. Még egyszer elnézést kérek a hiányzó írások miatt, remélem, ez a poszt képes lehet kárpótlást nyújtani az olvasóknak. Jó szórakozást!

Mindenképpen egy bocsánatkéréssel kell kezdenem azért, mert elmaradt a Mallorca értékelő, ráadásul a mai beharangra se maradt kapacitásom. Még múlt hétfőn jött az agylövésem, hogy kellene készíteni valami hónap összefoglaló anyagot és ki is találtam a módját, de akkor még egyáltalán semmi nem állt rendelkezésemre ehhez az összeállításhoz.

Az elmúlt egy hétben nem unatkoztam: letöltöttem és visszanéztem az októberi meccseket, kiszedtem és összevágtam belőlük a legjobb jeleneteket, hogy végül elkészülhessen ez az anyag. A leírtak már önmagukban nagyon időigényesek, arra viszont nem számítottam, milyen sok technikai jellegű akadályt kell majd legyőznöm, kezdve azzal, hogy gőzöm nem volt, hogy működnek a video-szerkesztő programok, aztán megvívtam a magam harcát a youtube szerzői jogok miatt érthetetlenül letiltott videóival is. Még egyszer elnézést kérek a hiányzó írások miatt, remélem, ez a poszt képes lehet kárpótlást nyújtani az olvasóknak. Jó szórakozást!

A hónap gólja

Azt hiszem, ezen nincs különösebben mit magyarázni. Októberben a csapat változatos módon lődözte a gólokat, mindenki megtalálhatja köztük a maga ízlésének leginkább megfelelőt.

 

A hónap passza

Ehhez mindenképpen szükséges két megjegyzést tennem. A kategória olyan passzokat jelent, amelyekből különböző okok miatt nem lettek gólok (vagy éppen helyzetek sem), viszont úgy éreztem, hogy önmagukban a megoldások elég szépek ahhoz, hogy kiemeljem őket. Mivel itt elég sok jelenet szerepel, kiválogattam a - szerintem - legjobbakat és csak azok szerepelnek a szavazásban. A videóban piros felirattal jelöltem ezeket, lentebb van másik összeállítás is, melyre ugyanez a "pirosozás" érvényes.

 

A hónap összjátéka

Nem is kérdés, hogy a Barca egyik leglátványosabb játékeleme ez, akad az összeállításban bámulatos megoldás szép számmal. Érdemes figyelni a visszalassításokban a játékosok mozgásait is, remek pillanatokat vehetünk észre!

 

A hónap szerelése

Bár a csapat nem erről ismert elsősorban, a védőknek olykor több dolguk is akad, mint más csapatoknál.

 

A hónap csele

Látványos egyéni megoldások szép számmal akadtak ebben a hónapban is, nálam ezek voltak a legjobbak.



A hónap technikai megoldása

Itt is van mit mazsolázgatni a szép megmozdulások között.



A hónap mimikája

Meccsközvetítések közben különös jelenetek is előfordulnak.


comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása