Tot El Camp

A Camp Nou-élmény

2012. október 25. - johneagle001

Azt hiszem, a blog történetének leghányattatottabb sorsú posztja ez. Turcsik Gergő olvasónktól jó pár héttel ezelőtt kaptunk egy kupac remek, saját készítésű fotót, amikkel először john küzdött egy nagyot, azután átküldte nekem (ja, mert vigvik vagyok egyébként, johneagle11 álnéven), én vissza neki, végül ő beszerkesztte, én meg most kilövöm. Tisztára, mint a gyerekmese az ujjakkal. Mindenesetre ezennel virtuális múzeumlátogatásra invitálunk benneteket, reméljük, tetszeni fognak a képek. (Ne aggódjatok, a nyitófotót guglin vadásztam, a többi sokkal frankóbb.)

Azt hiszem, a blog történetének leghányattatottabb sorsú posztja ez. Turcsik Gergő olvasónktól jó pár héttel ezelőtt kaptunk egy kupac remek, saját készítésű fotót, amikkel először john küzdött egy nagyot, azután átküldte nekem (ja, mert vigvik vagyok egyébként, johneagle11 álnéven), én vissza neki, végül ő beszerkesztte, én meg most kilövöm. Tisztára, mint a gyerekmese az ujjakkal. Mindenesetre ezennel virtuális múzeumlátogatásra invitálunk benneteket, reméljük, tetszeni fognak a képek. (Ne aggódjatok, a nyitófotót guglin vadásztam, a többi sokkal frankóbb.)

Induljunk!

A 'Los Deportes' című újság egy példánya, amelyben Joan Gamper feladta hirdetését, hogy sporttársakat keres futballklub alapításához. A klub alapító okirata, az első kupagyőzelem (1902. Macaya Kupa, később katalán bajnokság) emlékérme, és a No. 1 sociókártya, amely Joan Gamperé volt

Az első klubtrófea (1903. Barcelona Kupa, később katalán bajnokság)

Az első nemzetközi trófea (1910. Pireneusi Kupa)

Az első aranykorszak az 1910-es években. Vicens Piera szerződése és tagsági kártyája, Paulino Alcántara meze és cipője

A spanyol polgárháború áldozatának emléktáblája (Josep Sunyol 1935-36 között volt a klub elnöke)

Az első Gamper trófea (1966)

A klub himnuszának eredeti kottája (1974)

Johan Cruyff meze, melyet 1974. február 17-én viselt. Real Madrid - Barcelona 0-5

Az újkori történelem első nemzetközi sikere: 1979. május 16. KEK-döntő, Barcelona - Fortuna Düsseldorf 4-3

1992. május 20. BEK-döntő, Barcelona - Sampdoria 1-0

Michael Laudrup meze, melyet 1992-ben a Wembley-ben viselt

2006. május 17. BL-döntő, Barcelona - Arsenal 2-1 és 2009. május 27. BL-döntő, Barcelona - Manchester United 2-0

A hatodik. 2009. december 19. Klubvilágbajnoki döntő, Estudiantes - Barcelona 1-2

A karszalag, melyet Puyol viselt a 2009-2010-es bajnokságot eldöntő meccsen. 2010. május 17. Barcelona - Valladolid 4-0

2011. május 27. BL-döntő, Barcelona - Manchester United 3-1

Messi cipője, amelyben meglőtte a klubcsúcsot jelentő 234. gólját. 2012. március 19. Barcelona - Granada 5-3

Kubala László

A meze

A cipője

A szerződése

Az útlevele, a klubtagsági és socióigazolványa

Egy ereklye, amelyhez nem kell tudnunk idegen nyelvet

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása