Tot El Camp

Granada nem Gibraltár

2013. február 16. - vigvik

Mielőtt ráfordulnánk az asszonyra a Milan-Sevilla-Real-Real-Depor-Milan szex-tettre (ami valójában persze csak kvartett, de úgy egyáltalán nem vicces), még elutazunk Granadára focizni egyet. Kedves kollegánk, a fater kiváló DIY (aki nem tud arabusul: ez az, amikor az asszony nem akarja, hogy ráfordulj) beharangozót rittyentett nekünk, így én most inkább nagyobb távlatokban gondolkodnék kicsit. Jelen pillanatban ezen meccsnél sokkal jobban izgat, hogy mennyit nem ciki inni a blogtalin (tesztelem, tapasztaljátok) milyenek lehetnek birsalma beígért lábai ... Hajtsatok le egyet inkább, jó?

Mielőtt ráfordulnánk az asszonyra a Milan-Sevilla-Real-Real-Depor-Milan szex-tettre (ami valójában persze csak kvartett, de úgy egyáltalán nem vicces), még elutazunk Granadára focizni egyet. Kedves kollegánk, a fater kiváló DIY (aki nem tud arabusul: ez az, amikor az asszony nem akarja, hogy ráfordulj) beharangozót rittyentett nekünk, így én most inkább nagyobb távlatokban gondolkodnék kicsit. Jelen pillanatban ezen meccsnél sokkal jobban izgat, hogy mennyit nem ciki inni a blogtalin (tesztelem, tapasztaljátok) milyenek lehetnek birsalma beígért lábai ... Hajtsatok le egyet inkább, jó?

Előrebocsájtom, hogy ladlac gépe kigyógyult kehességéből, s bastila is alig várja már, hogy végre kongathasson egyet, így mindenki türelmét kérném, hamarosan újra adekvát bajnoki beharangozókat is olvashattok.

Addig is arról tudok beszámolni, hogy Granada az bizony nem Gibraltár. Ezt a meglepő tényt eddig is sejtettem, de ma megnéztem a térképen (Tanár úr, kérem, én készültem!), és igazából még Málaga is közéjük szorult, szóval tényleg nagyon nem ugyanaz a kettő. A bevezetőben említett távlatokban szemlélve (kocsival) 254 km közöttük út, azért hispán léptékkel nem olyan óriási a messzeség, amitől függetlenül persze még sültbolond vagyok, mert konkrétan olyan 20-30-ra tippeltem volna - mindjárt kifejtem, hogy miért.

Szóval mit tud az egyszeri homo ludens Granadáról azon kívül, hogy az nem Gibraltár? (Remélem azért mindenki kezd kíváncsi lenni, hogy a bánatba jött ide Gibraltár - én is.) Ismeri például az Alhambrát. No nem azért mert művelt, mint az alkoholista, hanem csak társasjátékfüggő. Aztán ott van a szép emlékű Granada-Dakar rally, amit mostanában már csak Dakarnak hívnak (előtte meg volt Párizs-Dakar, meg ezer más), és bazdmeg* újabban Dél-Amerikában rendezik. De komolyan, hát ilyet ki látott még... Bár a múltkor is találtam egy ajtót, rá volt írva, hogy "Nők", de csak egy budi volt mögötte, szóval én már semmin nem lepődöm meg.

Visszatérve Gibraltárhoz: leánykorában, amikor a Dakarnak még volt némi fizikai köze is Dakarhoz, és párszor Granadából startolt, akkor ugye valahogy át kellett verekedniük magukat a versenyzőknek Afrikába, és hát nem a Szuezi-csatorna felé mentek, hanem bizony Gibraltáron át. Én meg totál úgy emlékeztem, hogy akkoriban csak a prológ (ami rendszerint egészen rövid) volt Spanyolországban, a verseny lényegi része már odaát zajlott - innen hát a hiedelmem, hogy ezek nagyon közel vannak.

Mindenesetre az biztos, hogy ha valaki azt mondja nekem, hogy Granada, akkor elsőre nem a focicsapat fog eszembe jutni hanem Gibraltár. Bezzeg ha azt hallom, Barcelona... A furcsa bajszú csávó, az igen deli Dalí (kezd ciki lenni, négy deci, jegyezzétek), Gaudí és a jó nevű Pina Collada Sagrada Família... egyszóval minden más sokkal-sokkal lejjebb szorult ismét. Úgy mondják ezt férfi szaknyelven, hogy újra helyzet van, felizzott a szikra, s lángra lobbant a gyomrom szívem.

Egyszerűen nem lehet nem álmodozni. Sérülésügyileg jól állunk, Xavi lassacskán visszatér (kell?), David meg csak kipisili majd valahogy az ártást. (Apropó, tudjátok milyen csaj illik hozzá a legjobban? Egy villányi vörös.) Nincs komoly, hosszú távú hiányzó. Iniesta alig játszott a bajnokságban, a védelem fél ősszel kényszerpihenőn volt - a fizikai fáradtság egyszerűen nem merül fel, mint lehetőség.

Azután itt van ez a bajnokság... Tisztára, mint a reggeli kávé. Nem mondom, hogy teljesen lefőtt, de én már hallani vélem, hogy kotyog. Vigyázni kell vele persze nagyon, még a végén leforrázzuk a kezünket (vagy ami még rosszabb, rálöttyenhet az alvós boxer sátrazó sliccére is), de azért inkább arra akarjuk használni, hogy csúcsra pörgessen minket a nap komolyabb feladataira.

Szóval, az a helyzet, hogy nem tudom miért pont mostanság - azért gyanítom nem a Valentin-nap miatt -, de határozottan beindult a nyálelválasztásom megint. Azt várom ettől a meccstől, hogy vagy jól visszarángat egy kicsit a nagy magyar bajszos valóságba (kösz, nem kérek belőle), vagy rátolja az utánégetőt a fantáziámra (majd kommentben negaro idéz erre valami kubista remekművet), és ehhez illeszkedően szerdán vagy hosszú időre elcsitulunk, vagy női bugyit húzunk johneagle minden erre alkalmas testrészére. Ha engem kérdeztek, inkább utóbbi. (Viszek egy párat a biztonság kedvéért. Nem csajt. Bugyit.)

Spanyol bajnokság, 24. forduló

Granada CF - FC Barcelona

20:00, TV: Sport2

* Ezt eltanultam negarótól, és csak azt akartam mondani, hogy ezt szerintem így parasztosan-fonetikusan kell írni meg mondani, nem sz-szel a közepén. Ha igazán autentikusak akarunk lenni, akkor a d hangot hanyagoljuk, az a helyett pedig mondjuk hosszú, nyújtott 'á'-t, valahogy így: bááázmeg.

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása