Tot El Camp

Gombnyomkodósposzt

2014. június 10. - johneagle001

Nem is gondoltam volna, hogy ennyire szerettek gombokat nyomkodni, de mivel birsalma felhívta a figyelmemet, hogy igenis szerettek, legjobb tudásom szerint összedobtam egy vébészavazásos posztot.

A kérdések és a válaszok között túlsúlyban vannak a komolyak, de akadnak köztük nem komolyak is. A kérdések között akadnak olyanok, amik általánosságban vonatkoznak a VB-re és akadnak olyanok is, amelyek inkább a Barçára fókuszálnak.

Hogy szép legyen, mindig muszáj kitöltenem a kép melletti helyet, ezért írtam ezeket a dolgokat ide.

Nem is gondoltam volna, hogy ennyire szerettek gombokat nyomkodni, de mivel birsalma felhívta a figyelmemet, hogy igenis szerettek, legjobb tudásom szerint összedobtam egy vébészavazásos posztot.

A kérdések és a válaszok között túlsúlyban vannak a komolyak, de akadnak köztük nem komolyak is. A kérdések között akadnak olyanok, amik általánosságban vonatkoznak a VB-re és akadnak olyanok is, amelyek inkább a Barçára fókuszálnak.

Hogy szép legyen, mindig muszáj kitöltenem a kép melletti helyet, ezért írtam ezeket a dolgokat ide.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása