Tot El Camp

Fabregas: Életem legnagyobb kihívása a Barca

2011. augusztus 15. - totelcampblog

Régóta várok erre a pillanatra, ez egy igazán különleges nap. Tudom, hogy sokan csalódottak voltatok a távozásomkor, de itt életem legnagyobb kihívása vár rám. Három-négy kőkemény nap áll mögöttem, pedig megpróbáltam távol tartani magam a dolgok sűrűjétől. Amíg nem kaptam hivatalos engedélyt az Arsenaltól az elutazásra, úgy gondoltam, nem is fogom megtenni. De most, hogy itt vagyok, összességében úgy gondolom, megérte várni erre a pillanatra.

Az, hogy megkaptam a négyes számú mezt, különleges jelentőséggel bír számomra. Tudom, hogy vita alakult ki arról, hogy Thiago (Alcantara) vagy én kapjuk ezt a számot, és nagyon boldog vagyok, hogy végül rám esett a választás.

Mélységes alázattal érkezem a klubhoz, tudom, hogy rengeteget kell tanulnom, és azt is, hogy mennyit tanulhatok az edzőtől és ettől a nagyszerű csapattól. Messivel és Piquével már tizenhárom éves koromban is együtt játszottam, és a többiek közül is sokakkal játszom együtt a válogatottban tizennyolc éves korom óta, így nagyon jól ismerem őket. Tudom, hogy jól fogom itt érezni magam, és minden erőmmel azon leszek, hogy hozzájáruljak ahhoz, hogy ez a csapat még versenyképesebbé, még erősebbé váljék.

A tegnap esti meccset nem láttam, mert épp repülőn ültem, de fizikálisan jól vagyok, és készen állok mindenre. Az nem az én döntésemen, hogy játszom-e a visszavágón vagy sem. Az viszont biztos, hogy keményen, de örömmel fogok dolgozni, mint mindig.

Mindent el fogok követni, hogy még jobbá tegyem ezt a klubot.

/Cesc Fabregas első nyilatkozata a bemutatásakor/

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása