Tot El Camp

Mágnestáblán az év - BÚÉK 2013

2012. december 31. - vigvik

Mindig irigykedve nézem heinrich pofás posztjait poszátákról, viszonylag ritkán olvas az ember olyan "szakértői" elemzést fociról, aminek a végén ne azt mormolná magában, hogy ilyet én is tudtam volna. Az ubiszezonba ágyazott Szilveszter remek alkalom volt arra, hogy végre én is agyongondolkodhassak egy elemző írást, aminek a végterméke szerintem joggal pályázik "A Mágnestábla-poszt" titulusra is - így, határozott névelővel az elején, és csupa nagy kezdőbetűvel.

Mivel azonban az év utolsó napja a bulizásról szól, ezért közbeszúrva egyúttal egy élő, barcelonai szuperkoncentre is invitálom a nyájas olvasókat. (Nos, az "élő" titulus valóban enyhe ferdítés, de nincs rá jobb szó.) Tavaly az utolsó poszt még rajtam ragadt, mint szamáron a fül - idén már elkértem. Remélem, újabb egy esztendő múlva ismét a szerkesztőség kicsi, de annál lelkesebb csapata nevében köszönhetem majd meg az egész éves kitartó figyelmet minden kedves olvasónknak. Boldog, Barca- és egyéb sikerekben gazdag új évet kívánunk mindenkinek!

Mindig irigykedve nézem heinrich pofás posztjait poszátákról, viszonylag ritkán olvas az ember olyan "szakértői" elemzést fociról, aminek a végén ne azt mormolná magában, hogy ilyet én is tudtam volna. Az ubiszezonba ágyazott Szilveszter remek alkalom volt arra, hogy végre én is agyongondolkodhassak egy elemző írást, aminek a végterméke szerintem joggal pályázik "A Mágnestábla-poszt" titulusra is - így, határozott névelővel az elején, és csupa nagy kezdőbetűvel.

Mivel azonban az év utolsó napja a bulizásról szól, ezért közbeszúrva egyúttal egy élő, barcelonai szuperkoncentre is invitálom a nyájas olvasókat. (Nos, az "élő" titulus valóban enyhe ferdítés, de nincs rá jobb szó.) Tavaly az utolsó poszt még rajtam ragadt, mint szamáron a fül - idén már elkértem. Remélem, újabb egy esztendő múlva ismét a szerkesztőség kicsi, de annál lelkesebb csapata nevében köszönhetem majd meg az egész éves kitartó figyelmet minden kedves olvasónknak. Boldog, Barca- és egyéb sikerekben gazdag új évet kívánunk mindenkinek!

1.

A Király eljövetele

2.

Hófehérke és a hét törpe (Szende ötször)

3.

A Camp Nou elesett

4.

A vak tyúk első szeme

5.

Viszlát, Mester, visszavárunk!

6.

Üdv a fedélzeten, Tito!

7.

Pedro fiam, te úgy játszol, mint egy tampon - rosszkor vagy jó helyen!

8.

Xavi, Pep és a többiek

 

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása