Tot El Camp

Messi exkluzív II.

2012. január 14. - johneagle001

Az első rész kapcsán azt javasoltam, hogy az ellendrukkerek inkább ne nézzék meg a videót, ennél a résznél viszont azt javaslom, hogy nagyon is nézzék meg.

Ugyanis gyerekkoromban egy műtét kapcsán nekem is volt szerencsétlenségem átélni, milyen az, amikor valaki naponta injekciókat kap combba. Felnőtt emberként már valószínűleg másként élném meg a szituációt, de az összes emlékem arról az egy hétről, hogy rettegéssel vártam, mikor kell újra átélnem azt a kegyetlen fájdalmat.

Nem remélem, hogy nagy változásokat érhetnék el a fenti megjegyzésemmel, de biztos, hogy a második rész betekintést enged számunkra, mit is jelent valójában az, hogy valaki "hormonhiányos törpe".

Az első rész kapcsán azt javasoltam, hogy az ellendrukkerek inkább ne nézzék meg a videót, ennél a résznél viszont azt javaslom, hogy nagyon is nézzék meg.

Ugyanis gyerekkoromban egy műtét kapcsán nekem is volt szerencsétlenségem átélni, milyen az, amikor valaki naponta injekciókat kap combba. Felnőtt emberként már valószínűleg másként élném meg a szituációt, de az összes emlékem arról az egy hétről, hogy rettegéssel vártam, mikor kell újra átélnem azt a kegyetlen fájdalmat.

Nem remélem, hogy nagy változásokat érhetnék el a fenti megjegyzésemmel, de biztos, hogy a második rész betekintést enged számunkra, mit is jelent valójában az, hogy valaki "hormonhiányos törpe".

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása