Tot El Camp

Íme az ember: Eric Abidal I

2013. január 12. - johneagle001

A hajtás után található videó annak az interjúnak az első része, amelyet a TV3 csatorna készített Abidallal még a tavalyi évben.

Eredetileg úgy terveztem, hogy szöveges posztot készítek belőle, de amikor végignéztem, azonnal tudtam, hogy ezt az anyagot kötelességem meghagyni képi formájában, mert így közvetít igazán sok értéket. Így ismerhetjük meg Abidalt... az embert.

Egy fontos megjegyzés: az eredeti összeállításból kivágtam két zenés betétet, ezért a felvételben van egy hirtelen váltás, ami nem lesz világos. Amikor Abidal egy nagyon jó hétre utal, akkor a Pireneusokban töltött hétről beszél, amellyel megkezdte a felkészülését a visszatérésre. Ez később ugyan kiderül a képekből, de az én (önkényes) módosításom miatt nem lesz egyértelmű első alkalommal.

A hajtás után található videó annak az interjúnak az első része, amelyet a TV3 csatorna készített Abidallal még a tavalyi évben.

Eredetileg úgy terveztem, hogy szöveges posztot készítek belőle, de amikor végignéztem, azonnal tudtam, hogy ezt az anyagot kötelességem meghagyni képi formájában, mert így közvetít igazán sok értéket. Így ismerhetjük meg Abidalt... az embert.

Egy fontos megjegyzés: az eredeti összeállításból kivágtam két zenés betétet, ezért a felvételben van egy hirtelen váltás, ami nem lesz világos. Amikor Abidal egy nagyon jó hétre utal, akkor a Pireneusokban töltött hétről beszél, amellyel megkezdte a felkészülését a visszatérésre. Ez később ugyan kiderül a képekből, de az én (önkényes) módosításom miatt nem lesz egyértelmű első alkalommal.

Youtube

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása