Tot El Camp

Íme az ember: Eric Abidal II

2013. január 15. - johneagle001

A második részben kevesebb a beszéd, több az érzelmi töltést közvetítő képi anyag, amit én őszintén szólva nem bántam olyan nagyon.

Mivel megtehetem, hadd emeljem ki két legkedvesebb pillanatomat a videóból. Az egyik, amikor Eric átszellemült arccal a társait figyeli edzés közben és önkéntelenül is mozdul(na) a labdára, a másik pedig az a végtelenül szellemes megjegyzés, amikor arról beszél, hogy milyen gondolatokat (vágyakat) fogalmaz meg magában, miközben imádkozik.

A második részben kevesebb a beszéd, több az érzelmi töltést közvetítő képi anyag, amit én őszintén szólva nem bántam olyan nagyon.

Mivel megtehetem, hadd emeljem ki két legkedvesebb pillanatomat a videóból. Az egyik, amikor Eric átszellemült arccal a társait figyeli edzés közben és önkéntelenül is mozdul(na) a labdára, a másik pedig az a végtelenül szellemes megjegyzés, amikor arról beszél, hogy milyen gondolatokat (vágyakat) fogalmaz meg magában, miközben imádkozik.

Youtube

comments powered by Disqus
süti beállítások módosítása